Albumul „Certified Lover Boy” al cântăreţului Drake s-a clasat pentru a cincea săptămână neconsecutiv în fruntea Billboard 200, în timp ce Lana Del Rey a înregistrat a opta prezenţă în top 10, iar Elton John, a 21-a.
„Certified Lover Boy” a fost vândut în SUA, în săptămâna încheiată pe 28 octombrie, în 74.000 de unităţi, potrivit MRC Data. În acelaşi interval, piesele de pe album au fost accesate online de 99,9 milioane de ori.
Locul secund a fost ocupat în clasament de „Dangerous: The Double Album” al cântăreţului country Morgan Wallen, care a urcat şase poziţii după ce a fost vândut în 42.000 de unităţi în a 42-a săptămână de la debut.
Doja Cat şi „Planet Her” au urcat patru locuri, până pe trei, cu 41.000 de unităţi vândute în a 17-a săptămână de la lansare.
YoungBoy Never Broke Again şi „Sincerely, Kentrell” s-au clasat pe locul al patrulea, în urcare două poziţii, după ce albumul a fost vândut în 39.000 de unităţi în a cincea săptămână de top, iar Olivia Rodrigo şi „Sour”, pe al cincilea, în urcare patru poziţii, cu 38.000 de unităţi vândute în a 23-a săptămână.
O revenire în top 10 a reprezentat-o „A Gangsta’s Pain” al rapperului Moneybagg Yo, care a urcat 28 de locuri, până pe şase, după ce a fost vândut în 36.000 de unităţi în a 27-a săptămână de la lansare.
La o săptămână după debutul pe primul loc, „Punk” al lui Young Thug a coborât până pe poziţia a şaptea, cu 34.000 de unităţi vândute.
„Blue Banisters”, al doilea album lansat anul acesta de Lana Del Rey, a debutat pe locul opt, cu 33.000 de unităţi vândute, acesta fiind al optulea album al ei prezent în top 10 al Billboard 200.
Lil Nas X şi „Montero” au urcat un loc, până pe nouă, după ce albumul a fost vândut în a şasea săptămână în 33.000 de unităţi.
Albumul „The Lockdown Sessions” al lui Elton John a debutat în clasamentul american pe locul al zecelea, cu 29.000 de unităţi vândute. Acesta este al 21-lea disc al muzicianului care ajunge în top 10 în mai mult de 50 de ani.
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album; accesările audio şi video on-demand).
sursa: news.ro
Comentarii