Category: News

The World Piece a fost creat in jurul unei singure linii de tatuaj care conecteaza oameni de pe intreaga planeta si transmite ideea ca, daca indraznim sa ne unim, lumea nu se poate destrama.

Echipa motorului gratuit de cautare pentru calatorii momondo.rolanseaza „The World Piece”, cea mai noua campanie a sa, care ilustreaza cat suntem de pregatiti pentru a ne conecta la nivel interuman. The World Piece a fost creat in jurul unei singure linii de tatuaj care conecteaza oameni de pe intreaga planeta si transmite ideea ca, daca indraznim sa ne unim, lumea nu se poate destrama.

Un nou studiu global realizat de site-ul momondo – „The Value of Traveling 2019: Opening Our World” scoate la iveala faptul ca vedem lumea ca fiind tot mai divizata. Astazi, 49% dintre oameni considera ca exista mai putina toleranta fata de alte culturi decat in urma cu cinci ani.

Totusi, majoritatea considera ca sunt mai multe lucruri care ne unesc decat cele care ne despart și ca noi, ca indivizi, putem lua masuri pentru a face lumea un loc mai unit. Studiul sprijina, de asemenea, legatura pozitiva dintre calatorii si o atitudine deschisa fata de ceilalti.

Continuarea pe www.kudika.ro

sursa foto: www.kudika.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *